​HOLDTRÆNING

Vi har sørget for at have de helt rigtige rammer for også at skabe den fedeste holdtræning for dig. Du kan læse om alle vores forskellige hold herunder.

Book hold træning her.

Step begyndere

Cardiotræning på stepbænke. Koreografien vil være let og tilpasset deltagerne. Indendørssko er påkrævet.

Mave, baller, og lår

Styrketræningsøvelser med fokus på core, baller og lår, samt balance øvelser. Øvelserne foregår enten stående eller liggende på måtte. Redskaber der kan indgå er elastikker, ankelvægte og klude.

Step

Cardiotræning på stepbænke. Koreografien sværere og tempoet højere. Indendørssko er påkrævet. Det giver sved på panden.

Cirkel med step

Styrkeøvelser til hele kroppen og cardiotræning. Der veksles mellem ca. 20 styrkeøvelser og stepsektioner, med skift hvert minut. Timen er inddelt i 2 runder.

Full Body Circle

Cardiotræning og styrkeøvelser til hele kroppen. Holdet starter med interval sjipning efterfulgt af 10 forskellige styrkeøvelser på gulv, som køres i 2 til 3 runder.

Fitness boksning

Primært cardiotræning med styrkeøvelser. Holdet bruger bokse- og plethandsker. Du får med garanti pulsen op. Altid god stemning.

Body Bike

Cardiotræning på indoor bikes. Intervalcykling i alle grader. Stående eller siddende på cyklen, bestemmer du selv. Holdet henvender sig til alle store som små, unge og ældre, drenge og piger.

Pump

Styrketræning med vægtstænger. Der er øvelser for stort set hele kroppen. Øvelserne kan også udføres uden vægtstang. Belastningen bestemmer du selv. Plads til grin.

Yoga

Bliv afstresset og find balancen og den indre ro i din krop. Du vil være helt afslappet efter timen.

​Jumping

​Cardiotræning som er på små trampoliner. Du får trænet dit core og koordination. Du kan ikke undgå at få pulsen op og sved på panden. Det kan være hårdt men rigtig sjovt.

​Aqua Gym

​Rigtig god motionsform for personer med gigt eller svage led.

​Vandet gør, at det er nænsom styrketræning men stadig effektivt, samtidig bruges vandet modstand og opdrift til at variere sværhedsgraden. Man behøver ikke komme ud på den dybe ende af bassinet.

Aqua Fitness​

​Grundøvelserne er de samme i Aqua Gym og Aqua Fitness, men der er mere fokus på kondition i Aqua Fitness. Der er højere tempo på igennem hele timen. Kan du ikke løbe på land kan du med garanti i vand.

Zumba

Holdet henvender sig til alle der kan lide at få pulsen op via dans og rytmisk musik. Zumba får glæden frem samtidig med at du træner.

Jungle​

​Styrketræning ved hjælpe af slynger der er fastgjort i loftet. Sværhedsgraden sætter du selv ved at regulere din position af kroppen. Anderledes og god træning.

Cirkel i maskiner​

Træning for hele kroppen i styrketræningsmaskiner. Der skiftes 45/15, dvs. 45 sek. aktivitet og 15 sek. skift til næste maskine. Der indgår ca. 10 maskiner. Hvor mange runder man vil have bestemmer man hver især. Der er instruktør til at vejlede og motivere gennem runderne.

​Funktionel træning

Styrk din krop til dagligdagens udfordringer. Her trænes de muskelgrupper, der belastes i det daglige. Der er fokus på at forebygge overbelastninger fra en travl hverdag. Vi træner b.la. med kettlebells, slynger og andre redskaber. Alle kan være med, man bestemmer selv belastning og niveau.

​Løbetræning

Det er for alle. Der tages hensyn til niveau og evt. skader. Ruten er omkring 5 km, og variere. Husk påklædning efter vejret.

​Babysvømning

Lær teknikker til at håndtere dit barn i vandet. Få indblik i hvordan du kan bruge vandet til at give dit barn massage. Babyen får en god oplevelse og bliver tryg ved vandet.

Følg os

Firmainfo

Lillebælt Sport og Kultur

Færøvej 74-76, 5500 Middelfart

​CVR: 27878814

Tlf.: 64 41 29 66

Lillebælt Sport og Kultur
Færøvej 74-76
5500 Middelfart
Tlf.: 64412966
info@lsok.dk

Strib Fritids- og Aktivitetscenter

Ny Billeshavevej 1
5500 Middelfart
Tlf.: 64412980
info@lsok.dk

Strib Svømme- og Motionscenter
Øster Allé 4
5500 Middelfart
Tlf.: 64412966
fitness@lsok.dk

info@lsok.dk

King Pin Bowl & Diner
Færøvej 67
5500 Middelfart
Tlf.: 64412966
bowling@lsok.dk